Pastelligt påskris

 

I år kände jag för att ha påskris hemma, har inte haft det på många år. Kanske beror påskris-suget på att det inte blev någon julgran för oss förra julen. Kompenserar det med påskris helt enkelt ;-)

 

Fast det blev inte direkt några traditionella påskpynt i riset. Utan ett par pastelliga mormorsrutor som jag virkat för lääänge sedan men som bara blivit liggandes och så fick en liten fjärilskoloni flytta in. Jag älskar fjärilar! Just dessa finns att ladda ner här, scrolla ner på sidan så hittar du dom.

 

Sen jag tog dessa foton har påskriset börjat slå ut. Nu känns det inte så kalt utan mer levande och riktigt vårigt faktiskt. Speciellt i sällskap med det fina vädret :-)

 

 

Postat av: Emilia
URL: http://emiliawadenstenproject.blogspot.com 2012-03-29 / 15:24:57

Vilken fint påskris och söt påskkanin!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥