Bingobrickor

Jag lovade ju att jag skulle lägga upp bingobrickor som ni kan ladda ner och spela. Så taaadaaah, här är dom:

Stjernfalls bingobrickor

 

Klicka på länken och ladda sen ner dom. Skriv ut, klippt ut och spela! Har ni en lamineringmaskin kan ni ju plasta in brickorna och sen ringa in det siffrorna som ropas upp med whiteboardpenna eller liknande, som inte är permanent.

 

Har även med en tom bricka ifall ni vill göra brickor med egna siffror. Jag orkade nämligen bara göra åtta olika brickor (det var rätt tråkigt att sitta och fylla i siffrorna en och en).

 

Ha det så kul ^-^

 

PS. Skapade en ny kategori på bloggen som heter "Freebies" där finns just nu bara bingobrickorna samt dom skrivbordsunderlägg som jag gjorde till bloggens 3års-dag. Men förhoppningsvis fylls kategorin på i framtiden med annat kul som ni kan ladda ner.

Postat av: fröken pyssel
URL: http://pastill.nu 2011-06-20 / 23:41:33

Vilka finfina bingobrickor! Dom ska jag ladda ner när jag kommer hem. Tack söta du!


Postat av: Anders
URL: http://bingo-guiden.se 2011-12-17 / 22:57:42

Grymt fina brickor!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥