Elise: del 2

Igårkväll tittade jag in hos Elise igen... jag fann henne vid träningsmaskinen.

420313-112

Hon verkar ha blivit ett riktigt träningsfreak. I hopp om att någon snygging ska fatta tycke för henne fördriver hon tiden med att bättra på sina muskler. Hm, hon kanske har glömt att det är insidan som räknas. *ler*

420313-113

Vad är det jag ser, det börjar likna något.

420313-114

Inte illa... det börjar VERKLIGEN likna något ;-)

420313-115

Men tack vare att jag installerade frtitid och inte längre kan ha insim så kan jag inte trolla fram denna snygging (det visade sig att han inte äger någon telefon, ngn som vet hur man kan få tag på honom på annat vis?). Ja hursomhelst ni kan ju tänka er Elises besvikelse *gråter* Nu söker hon istället lyckan på att annat håll.

420313-116

Ja hon har faktiskt blivit riktigt god vän med dom dära gröna sakerna.

420313-117

Tro det eller ej men trots att hon ger mig dessa miner så är hon störtförtjust i sina nattliga turer.

420313-118

Elises har inte världens bästa flyt kan man helt enkelt säga. En natt när hennes gröna vänner precis lämnat av henne hemma och hon såg fram emot lite sömn innan en nya veckas slit på jobbet, ja då får hon besök av en tjuv istället. *suck*

420313-119

Som tur är vann polisen men Elise är svimfärdig av utmattningen, se som hon försöka hålla balansen.

420313-120

En dag kommen en gumma och lämnar ett mystiskt paket utanför hennes hus. Det visar sig att den är bebodd av en magisk ande som kan uppfylla ens önskningar. Klart hon blir förvånad (ehm, undrar varför egentligen, jag menar efter att ha blivit kidnappad av aliens ett antal gånger så borde ju inget förvåna henne) *hihi*

420313-121

Elises fundrar en liten stund men inte särskilt länge. Hon vet vad hon önskar sig. En MAN, visserligen har hon gett upp hoppet om att finna kärleken men hon vill mer än gärna hitta en man med hyffsade gener som hon kan ge henne en bebis. *skratt*

420313-122

Uppfyller andens hennes önskan? Det får du veta en annan gång.

PS. Elise verkar trivas bra i sina underkläder *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥