Idag är det måndag.

Idag har jag varit på IKEA, på biblioteket och så har cyklat runt o fotat blommor, träd, himlen o sånt larvigt. Och jag smygfotade en söt liten hund. Hihi. Kanske, kanske om jag har tid (och om bilderna blev bra) så lägger jag upp några här lite senare.

Jag gillar att fotografera men tyvärr är min digitalkamera inte speciellt bra, för det första så dör batterierna stup i kvarten och för det andra blir kvaliten inte super :-( Och om det är det minsta mörkt ser man knappt något på bilderna.  Äsch men den är iaf bättre än min mobilkamera.

Idag verkar solen glad för det har varit riktigt soligt här. Det gillar jag, även om det blir lite svettigt, hellre svett än tårar. Hihi.

Nu måste jag pysa. Ses.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥