Kylskåpsmagneter.

Köpte rosor på panduro häromdan, gjorde små rosbuketter som jag limmade fast på magneter och vips så blev kylskåpet mycket roligare att titta på. Av någon konstig anledning har jag alltid så många fula kylskåpsmagneter (undrar var jag får dom ifrån) men nu blev ju kylskåpet riktigt sött :)

420313-78
Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2008-04-01 / 18:47:29

Åh så söta! Vi har också bara fula kylskåpsmageneter, men det där var ju en kanonbra ide!
Jodå, jag har en grå katt också men han vill nästan aldrig vara med på bild. Han håller sig mest för sig själv. Den gula katten är däremot en riktig sällskapskisse.
Kramar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥