Murgröna



Jag köpte murgröna för ett tag sedan men jag tyckte att den såg lite tråkig ut i sin kruka. Hittade lite ståltråd och vips så blev det mycket bättre. Dock måste den få växa till sig lite granna.

För att göra den extra fin hängde jag upp några fina hjärtan med pärlor på. Hjärtanen är från Panduro och är egentligen gem men jag böjde till gembiten till ett hänge istället. Pärlorna har jag pärlat på en liten bit ståltråd som jag sedan gjort en ögla på. Såhär såg plantan ut innan, ser mycket trevligare ut nu, tycker jag iaf. :-)

Postat av: Smilla
URL: http://smillasplats.blogg.se/ 2008-08-10 / 21:18:44

Så fin du gjort din murgröna. Extra fint med hjärtan och pärlorna.

MVH smillasplats.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥