Present.

Snart fyller min mamma år. 50 år. Inte illa. Visserligen ska hon inte vara hemma på sin födelsedag men jag vill ändå ge henne något i förskott. Mamma, läser du detta så sluta genast *prasslar med hemlisar*

Jag är dock inget stor fan av att köpa (dyra) presenter. Oftast blir dom ändå bara liggande och speciellt när jag köper present till mamma eller mormor som redan har typ allt man kan tänka sig så känns det onödigt.

Därför tänkte jag att jag skulle sy något till henne, vad har jag inte riktigt bestämt men jag har lite ideér. Eftersom jag som vanligt är sent ute så har jag inte lång tid på mig så det får bli något som går hyffsat snabbt att göra. Tjooho, det ska bli kul.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥