Julgran.


Här fortsätter julförberedelserna :-) Idag har vi klätt granen. I den hänger självaste tomten och hans söta fru!



ps. Urkassa bilder p.g.a. att kameran vägrar samarbeta med mig i kombination med att jag inte har tillgång till redigeringsprogram på denna dator.


Postat av: Veronica Tingvall
URL: http://ulligagulligasaker.blogspot.com 2008-12-23 / 23:24:16

Vilken härlig gran, jättefint med de stickade figurerna.



Hoppas det blev bra med maten. jag fegade ur med veganvrakets janson och skippade oliverna (jag vågade helt enkelt inte ha i dom). Den äggfria majonäsen var slut överallt här också så min rödbetssallad blev inte så jättebra men jag får väl göra en ny i mellandagarna eller så, jag älskar också rödbetsallad.



Hoppas du får en jättefin jul

Kram/Veronica



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥