Vantar.



Jag behövde nya vantar så jag stickade mig ett par. Dom ser gräsligt fula ut på bilden men i verkligheten är dom varma och mysiga och inte alls så hemskt fula. Mönstret kommer från Garnstudio och dom är stickade i garnet "Eskimo".

Just nu övar jag mig på att inte spendera så mycket tid vid datorn. Det finns ju en hel värld där ute, vore synd att missa den ;-) Och dessutom hinner man med massa mer julpyssel på det viset. Kanske kan det verka lite dött här i bloggen men det är bara som det ser ut. Under ytan bubblar det av massa trevliga julpyssel :-)

Nu till en annan grej som jag övar mig på... gå och lägga mig i tid! Haha.
Postat av: Susanne
URL: http://www.undersolen.se/ 2008-12-08 / 21:39:38

Fiiina vantar! Verkligen!



Öva sig på att gå och lägga sig tidigt... vissel vissel... ja, det kanske vore något!



;-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥