Laputa- Castle in the sky

420313-53Åhhh, jag såg den här filmen igår och den är underbar, har ni inte sett den så se den. Jag blir helt till mig när jag ser sådana här filmer, jag vill leva i deras värld, bara flyga iväg... liksom *poff* så är jag där. Jag försöker på alla sätt och vis. Blundar hårt... men när jag öppnar ögonen är jag kvar här i denna bajsvärld. Buuuhu. Men en dag så ska jag minsan lyckas!

Han som spelar Dawson i Dawsons Creek gör rösten till Pazu som är pojken på bilden och eftersom jag som mindre var ett riktigt Dawsons Creek fan blev jag glad när jag märkte det ;-)

Och till sist så måste jag säga en sak... hur kommer det sig egentligen att Spirited Away är så pass känd världen över när den inte alls är lika bra som Laputa, Kikis Delivery Service, Det levande slottet eller Min granne Totoro. Jag förstår inte. Kan någon förklara för mig?

Postat av: HANNA
URL: http://livetsomhanna.blogg.se 2008-02-23 / 19:40:09

Svar: Skithärligt!
Älskar tygskor, har lite svårt med färgen bara!
Ha en bra kväll!


Postat av: rebecka
URL: http://www.beccki.blogg.se 2008-03-02 / 20:18:53

älskar den där filmen :)

Har du sett "Nausicaä - of the valley of the wind - " ?
De är den bästa av dem alla!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥