Nästa: Stockholm

420313-29Imorgon på kvällen åker vi. Först ska det först tvättas på morgonen o sen blir det till att packa o fixa några småsaker innan vi åker.

Jag är inte alls förtjust i att åka tåg men vad ska man göra. Jag laddar alltid upp med massa saker jag kan göra på resan, korsord, tidningar, bok, kortlek, yatzy men det slutar alltid med allt jag bara sitter o glor rätt ut genom fönstret o på sin höjd kanske jag äter en medhavd macka. Blä!



Idag har varit en vacker dag men strålande sol o friska vindar, fick nästan lite vårkänslor. Vi tog en cykeltur runt om i stan o så tittade på kaninerna som bor vid ett elverk (ja, eller vad det nu är). En mycket trevlig söndag måste jag säga, hihi.

Det var allt...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥