Speciellt?!

Det känns som att det ska hända något speciellt imorgon, men vadå? Inget jag vet om men jag hoppas att det är något bra isf :)

Hängde här ett tag men det blev lite tråkigt i längden när de andra spelarna flippar ut o börjar rita heeelt andra saker än det som är meningen.

Hm, skulle vilja se Legender från övärlden, undrar om den är bra. Inte på bio, men sen när den kommer på DVD. Jag gillade i Kiki's delivery service, Det levande slottet, Min granne Totoro och även Spirited Away men Legender från övärlden verkar vara lite annorlunda. Med tanke på att det inte Hayao Miyazaki som gjort den, utan hans barn så är det kanske inte så kontigt. Alla människor har olika stil o så men ändå.

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥