Badat!

Idag skulle vi egentligen ha gått på loppis men det har varit så varmt att vi blev helt paralyserade och orkade inte göra någonting alls. Uttråkad som jag frågade jag om vi inte kunde åka o bada trots att det är söndag och stranden kommer vara proppfull. Tydligen var det inte bara jag som hade badtankar i huvudet så vi stack till stranden. Vattnet var varmt, varmare än jag trodde. Vi köpte med oss falafel och efter ett tag kom M´s brödrar plus kompisar. Wiiiie.



Nu känns det som om jag bränt mig i ansiktet och lite på axlarna. Dessutom har jag fått snyggaste brännan på fötterna eftersom jag cyklar omkring i flipflops hela tiden. Ni kan ju tänka er hur det ser ut ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥