Utmaning.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
* Biblioteket
* Städa till marsvinen
* Dammsuga
* Laga mat
* Sova (?)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag 11 år. Hade nyligen flyttat till Sverige från
Grekland. Var allmänt förvirrad. Gjorde gubbar i
trolldeg och trodde att jag var flickan i Inspector
Gadget. Plågade min lillebror med att gå på äventyr
i skogen, löste mysterium och hittade försvunna skatter.



Ställen du bott på?
* Grekland till jag var några månader.

* Lägenhet i med mamma och pappa tills min lillebror föddes.

* Hus som min pappa byggt i Grekland.

* Lägenhet med mamma och bror i Sverige.

* Radhus med mamma, lillebror och låtsaspappa.

* Lägenhet med Mike.

* Hos Mikes mamma och pappa.

* Nuvarande lägenheten tillsammans med M och två marsvin.


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
* Köpa ett enormt hus på landet med fin trädgård och odla grönsaker.

* Köpa en ny cykel.

* En ny bra dator så jag kan spela sims3.

* Ge bort pengar.

* Rädda världen. (inte för att man kan det bara för man har pengar men ändå)

Egentligen ska man välja ut fyra personer som också ska svara på frågorna men det är lite drygt tycker jag. Tvinga folk på det viset ;-) Så känner du för att svara så gör det... (pssst... Ida du kanske vill)

Postat av: ida
URL: http://skogstroll.blogspot.com 2008-07-24 / 14:53:12

hur kan jag säga nej till det?

kanske bra att jag får iväg en blogg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥