Agaist the wind.

420313-76Vi har lånat  en serie som heter "Against the wind" på biblioteket, vi fastnade framför teven igår och var tvugna att se klart på hela första skivan fast klockan var jättemycket.
 
Den handlar om Mary från Irland som ska försöka sno tillbaka en ko som soldater tagit ifrån hennes familj, hon blir upptäckt och skickas på ett sju års långt straff till Australien. Hursomhelst så är den jättebra och jag kan rekommendera den varmt.







Postat av: Marika på Odlingspyssel
URL: http://odlingspyssel.blogg.se 2008-04-03 / 11:38:05

Hehe den kommer jag ihåg från TV när det gick på ettan eller tvåan på 80-talet. Killen blev värsta tjejidolen :)


Postat av: Biggie
URL: http://modeprylar.blogg.se/ 2009-04-22 / 10:57:06

TACK. Du anar inte vilken ängel du är. Denna serien gick på tv för många många år sedan men minns den ändå hur bra den var. Men eftersom jag inte var så gammal då så har jag inte kommit ihåg vad den hette och därmed aldrig funnit den. förrän nu. TACK!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥