En familj.



Det här är en helt vanlig familj så som familjer såg ut förr i tiden. Trots all den där vanligheten så är det samtidigt en speciell familj. Det är väl alla familjer skulle man kunna säga men alla familjer har inte en tv-version av sig själva.

Jag måste säga att jag inte tycker dom är speciellt lika och har lite svårt att smälta deras "riktiga" utseenden. Tänk att Charles har sådär mycket skägg, ser ju ut som jultomten *chockad*

Är det bara jag som tycker gamla familjefoton av den här typen är lite läskiga? Spöklika på något sätt. Nästan ingen tittar in i kameran, alla kläder ser svarta ut som om dom ska på begravning och vetskapen om att alla på fotot är döda sedan länge... Det är kusligt, känns som om dom ska hoppa ur fotot och spöka för mig.

På bilden: Sittandes: Ma Caroline, Pappa Charles, Mary
Stående från vänster: Carrie, Laura, Grace

Postat av: M i n d i
URL: http://mindidagar.blogspot.com/ 2008-11-08 / 16:01:26

Så roligt att se!!!

Jag tycker nog som dig att sånna kort är vad ska man säga... lite halv läskiga. ;) Fina men lite läskiga ändå... på något konstigt sätt. ;)



Kramis


Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2008-11-08 / 18:43:20

Wow! Så trodde jag ju inte att dom såg ut :-) Roligt att se! Jag gillar gamla foton, fast det känns vemodigt och konstigt att personerna är döda för längsedan. Deras liv är förbi...

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥