Läsa.



Jag är sådär så jag snöar in på saker och ting mest hela tiden
, oftast går det över efter ett tag men ibland gör det inte det. Ibland vill jag bara sticka, ibland bara virka, ibland bara se film eller som nu... just nu vill jag bara läsa. Inte vilka böcker som helst utan böckerna i lilla huset på prärien serien.

För en vecka sedan kom jag på att jag aldrig läst dom och skyndade därför till biblioteket för att ändra på den saken. På bild ser ni dom tre första böckerna som jag lånade häromdan... och det syns att det inte bara är jag som läst dom.

Kanske har det blivit lite mindre pyssel senaste tiden. Om ni tycker det är lite tråkigt här utan virkningar och sånt så får ni stå ut ett litet tag till, tills jag hunnit läsa klart böckerna eller tills jag tröttnat på dom ;-)
Postat av: M i n d i
URL: http://mindidagar.blogspot.com/ 2008-11-18 / 12:07:29

Åh... nostalgi!!!

Jag har böckerna står i bokhyllan... kanske skulle damma av dem och läsa dem igen? :)



Stor kram

M I N D I


Postat av: Madelene Nattfrost
URL: http://www.nattfrost.se 2008-11-20 / 17:11:31

Åh, vad fina som var. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥