Hello Kitty Online Beta



Jag får vara med och spela Beta-versionen av Hello Kitty Online. Gissa om jag är glad. Wiiiiiie. Hann bara spela lite grann igår men det verkar jättekul om man bortser från att det laggade som tusan och även några fler lite mindre problem... men det är ju det betan är till för, rätta till sådana fel så det blir bra och lätt att spela när det släpps på riktigt :-) Självklart måste jag visa lite bilder så ni får se hur gulligt det är. Hihi.




Ovan: Innan man kommer in i HelloKittys värld får man lyssna på en saga. Den var sååå söt.
Nedan: Såhär ser det ut i själva spelet. Kolla in båten gjord av en äppelhalva :-)


Postat av: M i n d i
URL: http://mindidagar.blogspot.com/ 2008-10-11 / 23:40:40

Men åhhhh....

Alltså detta finns inte för oss andra ännu att spela menar du? NÄR kommer man att kunna spela det???? Jag är ju ingen spelmänniska men jag kanske kan bli. ;D



Stoooor kram

M I N D I



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥