Utmaning.

Jag har blivit utmanad av Jorunn.

Regler;
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Okej jag har klurat på sju saker om mig, här är dom:

1. Jag är löjligt förtjust i barnprogram, för att inte tala om manga/anime. Till vänster en scen ur en av mina favoritfilmer - Laputa Castle In The Sky.
2. Jag gillar dom flesta grönsaker och har gjort sen jag var liten men med ett undantag- brysselkål *spyr lite*
3. Jag samlar på fina småaskar och burkar. Men oftast får dom stå tomma för jag kommer inte på något vettigt att ha i dom.
4. Jag är kär i alla årstider. Men tyvärr har jag en tendens att mitt i sommaren längta efter vintern och när väl vintern är här, skulle jag göra vad som helst för att byta bort den mot sommar. Och tvärtom.


5.
Jag tycker mycket om att läsa böcker men tyvärr gör jag det inte så ofta. Om en bok inte fångar mig efter en sida blir den bara liggandes, om den däremot gör mig intresserad kan jag inte sluta läsa förens boken är slut.
6.Jag lyssnar ytterst sällan på musik, jag blir snurrig i huvudet av det och kan inte koncentrera mig. Det finns ett undantag dock- när jag ska städa tycker jag om att ha musik på högsta volym, då får jag världens energi.
7. Jag gillar pennor. Glitterpennor och luktpennor är mina favoriter.

Jag tänker vara tråkig nu och inte skicka utmaningen vidare till sju personer. Alla som vill kan känna sig utmanade, alla som inte vill slipper.
Postat av: Sarah
URL: http://thiindra.blogg.se/ 2008-10-31 / 22:38:22

hihi har gjort den utmaningen redan :)



jag gillar oxo barnprogram., hihi


Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2008-11-01 / 13:03:56

Vilka roliga sanningar :-) Du är så mysig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥