Handlat garn.


Idag var jag iväg till Stoff och Stil. Dom har billigt garn och jag kände för att testa det (egentligen är det helt onödigt att köpa nytt med tanke på hur mycket jag har liggandes här hemma men,men), köpte också en sprättare och lite knappar. Mat till marsvinen i djuraffären och shampoo på Rusta (intresseklubben antecknar).

Självklart började det spöregna på vägen hem och ännu självklarare var att jag glömt regnponchon. Skulade under ett träd men orkade inte stå där mer än tio minuter, var ändå så nära hem tänkte jag men när jag kom hem var jag såå blöt, som om jag ställt mig i duschen med kläderna på.
Postat av: Marita
URL: http://tusenideer.blogg.se/ 2008-09-11 / 00:31:16

tack så mkt för komentaren på min blogg. och tack detsamma. du har en blogg alldeles i min smak.


Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2008-09-11 / 09:29:28

Garnet ser jättefint ut! Stoff och stil har även några söta virkmönster som jag är sugen på at testa. Men just nu är det köpstopp för mig när det gäller garn och mönster :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥