Tiger.

(papperspåsen man fick hade fint tryck, en flicka (eller är det en pojke?) med en tiger - mycket passande eftersom affären heter just Tiger.)

Idag har jag för första gången på länge köpt något annat än bara mat och sådant. Hihi. Var på en nyöppnad dansk affär men jag hade lite bråtttom (plus att det var smockfullt i den lilla affären) så jag hann inte kolla igenom ordentligt. 

Lyckades iaf hitta lite garn där, inget superfint men jag kunde ändå inte låta bli att köpa det, förutom det köpte jag det här smyckesskrinet (perfekt för jag behövde ett) och lite kryddor. 


(smyckesskrinet har grön innansida, hihi solen sken en massa när jag fotade därav dom skumma färgerna. )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥