Gratis fotobok.


Mindi tipsade för ett bra tag sedan att man kan få en gratis fotobok… allt man behövde göra är att skriva ett litet inlägg om det i sin blogg. Klart jag måste göra det då ^ - ^

När jag fyllde arton fick jag en digitalkamera och sedan den dagen har jag tagit MASSA foton men inte framkallat ett endaste.

Rätt som det är packar väl min dator ihop sitt pick och pack och drar på semester… Därför tänkte jag att en fotobok skulle vara det perfekta sättet för mig att samla alla braiga saker som hänt mig sedan dess på ett och samma ställe, samtidigt som jag faktiskt får ett fysiskt bevis på att dom sakerna faktiskt inträffat.

Vill du också ha en gratis fotobok? Kolla då in här, där finns all information du behöver, samt länkar om du vill veta mer om fotoboken.
Postat av: lolla
URL: http://lollashus.blogg.se/ 2009-08-18 / 11:40:51

tusen tack för tipset snälla du, det måste jag verkligen kolla in...

Har nyss virkat en till kanin av ditt fina mönster visar på bloggen snart....jag gillar verkligen det där mönstret..

kram lolla


Postat av: Lobben
URL: http://pysselknap-lobben.blogspot.com 2009-08-18 / 14:02:04

Tack för tipset. det skall jag ta och använda mig av.


Postat av: mango
URL: http://mango.blogg.se/ 2009-09-06 / 15:38:33

supernajs! jag funderar på att göra en till min pojke, fick mejlet om att jag skulle få en fotobok jag med häromdagen! :)



kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥