Tapeter till sims2.


Jag hittade lite fina tapeter på internet som jag ville ha i mitt sims2 och när jag ändå har gjort dom så lägger jag upp dom här för nerladdning ifall det är någon mer som vill ha ^^

Det är 6 olika mönstertapeter och 10 enfärgade som man kan matcha med. Dom mönstrade laddar du ner här och dom enfärgade här. Alla filer ligger hos mediafire.com och när du laddar ner dom måste du först zippa upp dom och sen lägga i downloadmappen. Har du inget program att zippa upp filerna med så finns winrar at ladda ner här.

Vill du veta mer om hur man laddar ner saker till sims2 kolla detta inlägg.

Och här lite bilder på hur tapeterna kan se ut i spelet:



Vill du veta hur du kan göra egna tapeter till sims2 finns en jättebra tutorial här. Det är inte alls svårt, det som är svårt är att mönsterpassa tapeterna, om ni tittar noga har jag misslyckats lite på den nästsista bilden (ironiskt nog på dom tapeter med minst mönster, haha), men dom andra är helt ok.
Postat av: modemix
URL: http://modemix.blogg.se/ 2009-09-04 / 10:24:27

ååh, sjukt fina tapeter. vill också ha the sims 2 nu bara för de, men kostar typ 10101001 kronor XD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥