Stoff och Stils vårnyheter.


(Bild: Stoff och Stil)

Jag var på Stoff Och Stil i början av veckan och blev helt kär i ett av deras vårtyger. Har väntat hela veckan på att dom ska uppdatera hemsidan så ni kan få se det och nu äntligen har dom gjort det. Är det inte sött? Det tycker jag... och kolla deras hemsida för det finns massor av fler tyger som är minst lika fina!
Postat av: Cristin
URL: http://ccristin.blogg.se/ 2009-02-07 / 22:13:09

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥