Utlottning x 3!

Idag tänkte jag tipsa om lite utlottningar. Tre stycken:




Första: Man kan vinna den här fina rosettet att ha i håret. Allt du behöver göra är att gå in på Quitelands blogg och lämna en kommetar (man behöver alltså inte länka till utlottningen).



Andra: House of Inspiration firar 35000 besök genom att lotta ut den här fina scrap-kitet. Vad du måste göra är gå in på bloggen lämna en kommentar, samt länka.



Tredje: Sist men inte minst så lottar Sagofe ut söta små kycklingar som hon gjort själv! Du tävlar genom att gå in på bloggen, lämna en kommentar och länka till den från din egen. Men skynda på om du vill vara med... deadline är idag klockan 18.00.
Postat av: Cattis
URL: http://sagofe.blogspot.com 2009-03-25 / 20:41:22

Kul att du var med och tävlade :-) Var jätterädd att ingen skulle vilja vara med, men det gick ju bra.



Tack för komplimangen om min senaste burk också, det värmer verkligen :-) Du har ju sån fantasi när det gäller annat, så jag tror nog att du kan fixa en om du vill. Är det något du undrar över så är det bara att fråga mig.



Kram


Postat av: Hanne
2009-03-25 / 21:25:17

oj vilken söt blogg :)

du är väldigt duktig på att virka, eller det vet du nog redan.

kom på en sak, eller det kanske du redan med har kommit på, du kan virka en muffins :)


Postat av: Viktoria
URL: http://stjernfalls.blogg.se/ 2009-03-25 / 22:05:16

Hanne:



Tack vad snäll du är <:) Och angående muffinsarna så har jag faktiskt virkat ett par. Dom är jättekul att göra ^^ Om du vill se dom kan du kolla under kategorin "virkat" här på bloggen :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥