Sew Fabulous Fabric


Här kommer ett litet boktips... jag har massor egentligen men jag är lite slö på att fota och klippa ihop bilderna så jag drar lite på att publicera dom ;-) Men här kommer iaf ett!

Sew fabulous fabric heter boken av Alice Butcher och Ginny Farquhar. En trevlig bok som visar på saker man kan sy med ganska små mängder tyg/lappar. Jag hittade boken på svenska hos adlibris då heter den Sy sött av stuvbitar.

Det var mörkt när jag skulle fota och därför blev bilderna inge bra, hopplöst att fota nu på vintern när solen inte skiner så mycket. Tycker inte riktigt att bilderna gör boken rättvisa men man kan iaf få en uppfattning om bokens innehåll.




Postat av: Maria
URL: http://mariaspyssel.blogspot.com/ 2010-11-26 / 16:27:49

Har den på svenska. Den är synnerligen trevlig!!


Postat av: Linda
URL: http://lindavirkar.blogspot.com/ 2010-12-14 / 14:47:22

Åh, den här boken ser trevlig ut! Kanske jag skulle önska mig i julklapp.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥