Art, Heart & Healing - onlinekurs.



Genom Stina hittade jag
till Willowings nya onlinekurs som startade måndags. Jag har sett fram emot den och fick idag tid att se på veckans två videos. Blev precis klar med veckans projekt, resultatet ser ni på bilden ovan.

Kan bara säga att jag hade s u p e r s k o j när jag ritade och tittade på videosarna (heter det så?). Jag brukar oftast färglägga med färgpennor eller i datorn. Tycker att jag fått dåligt resultat dom gånger jag försökt mig på andra tekniker så jag var lite skeptisk till om jag skulle lyckas. Men med Willowings hjälp gick det ju faktiskt helt okej. Känns kul att ha lärt sig något nytt :-)

Det är inte försent att anmäla sig - det är bara att gå in på willowing.ning.com, eller här är direktlänk till kursen (krävs att man blir medlem på sidan för att kunna anmäla sig och ta del av kursmaterialet, och det är helt gratis). Här nedanför kan ni se en video av Willowing (eller Tamara Laporte som hon heter på riktigt) där kursinnehållet presenteras :-)


willowing.ning.com

 

Postat av: Anna
URL: http://minastickor.wordpress.com 2010-10-21 / 09:03:49

svar: Ja, jag kände att min andra blogg (litensak.wordpress.com)inte riktigt fick plats med pyssel. Så det fick bli en ny också :)


Postat av: erry
URL: http://gallerry.blogg.se/ 2010-10-22 / 13:28:55

Jättefin!



Trevlig helg!


Postat av: Tove
URL: http://tovizzhorna.blogg.se/ 2010-11-11 / 07:37:59

Vilken jätte fin bild !!!!

Hoppas allt är bra med dig !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥