Moki cyklar jorden runt.



Ett litet boktips av annorlunda slag denna gång
(annorlunda för att det inte är en pysselbok). I mataffären idag hade dom rea på barnböcker och i förbifarten råkade mitt öga fastna på denna. Vips sa det så låg boken i varukorgen ^-^

Hade jag varit liten hade detta snabbt blivit min favoritbok. Mina favvisar var alltid dom med roliga bilder där mycket hände samtidigt och där det fanns små lustiga detaljer man kunde titta på. Precis så är denna bok.

Skriven och illustrerad av Marc Boutavant finns att köpa på adlibris men jag hittade den på Willys betydligt billigare :-)


Postat av: Tigris
URL: http://tigrispredikantan.blogspot.com/ 2010-09-15 / 09:28:52

Åh, en sådan skulle jag kunna köpa till framtida barnbarn!

:)


Postat av: Ida we
URL: http://idawe.blogg.se/ 2010-09-16 / 18:09:51

HAHA! ÅH! Den ser helt underbar ut! Vilka bilder... :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥