Glad påsk!


Nu är jag hemma igen!
Jag har haft det hur bra som helst och dessutom har min lillasyster som bor i Grekland följt med oss till Sverige, hon ska vara här under påsklovet :-) Så det roliga är fortfarande inte slut.

Vi har hunnit göra massa kul saker under tiden vi varit borta och jag ska se om jag inte kan få ihop lite bilder till ett kollage.

På bilden ovan en fin påskteckning som jag fick av min kusin. Visst är den fin?! ^-^



Ps. imorgon (söndag) lägger jag upp en rolig tävling. Missa inte det :-)
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/ 2011-04-24 / 09:12:46

Var det något mysigt som låg i äggen ? (:

de äggen som tog min uppmärksamhet var de som gjorde ont i stocken!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥