Inte än men...


Idag får ni tjuvtitta lite på ett av alla pyssel jag sysslat med i helgen. För omväxlingens skull har jag ritat med riktigt papper och penna (till skillnad från mina digitala illustrationer) och färglagt med bl.a. akvarellfärg.

En annan sak jag pysslat med är att sy upp väskor som ska ut till försäljning. Har fått ett par frågor om mina väskor, om dom kommer gå att köpa och svaret är alltså ja :-) Jag återkommer med mer info och bilder när jag är klar.

Också tillsist en sista sak jag pysslar med- Veronicas virkalong. Jag har dock hamnat lite på efterkälken och är fortfarande på första delen, huvudet. Jag kan nämnligen inte bestämma mig för vilka ögon min lilla flicka(?!) ska få. Velar mellan stora blåa, små svarta eller mindre blå/gröna. Eller så struntar jag helt enkelt i säkerhetsögon och fortsätter virka på och broderar ögon sen i slutet. Klurigt det där, jag fortsätter fundera lite till ^-^
Postat av: Husfrun
URL: http://villafreja.blogspot.com 2011-08-10 / 11:44:02

Själv har jag inte alls kommit igång med virkalongen - kanske virkar allt sen på slutet i stället.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥