Tejp

 

Jag gillar att gå och in i leksaksaffärer, titta på alla roliga leksaker och gissa på vilka jag hade velat ha om jag var en sisådär 15-20 år yngre. Jag kommer aldrig få reda på svaret för nu är jag ju vuxen och tråkig. Oförmögen att leka med leksaker men ändå ;-)

 

Hursomhelst, en förpackning med fem rullar mönstertejp fick följa med mig hem från mitt senaste leksaksaffärsbesök.

 

Det är perfekt att ha när jag slår in paket som ska postas. Roligt för mig att använda, rolig för mottagaren av paketet/brevet och så antar jag att även brevbäraren får sig en liten färgkick under utdelandet av en herrans massa tråkiga räkningar!

 

Sen vill jag berätta att jag har haft problem med min mail, det krånglar fortfarande lite men verkar vara på bättringsvägen.

 

Skulle speciellt vilja komma i kontakt med Britta. Jag har försökt maila dig en massa gånger men det verkar vara något fel på din mail också för jag har provat att maila från en annan epostadress men mina mail kommer bara tillbaka. Har du möjlighet att maila till mig från en annan adress? Min mail är viktoria[snabel-a]stjernfall.se

Postat av: Petra
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/ 2011-08-10 / 23:04:11

Så söta! Jag älskar den med jordgubbar på. :-)


Postat av: Erry
URL: http://gall-erry.blogspot.com 2011-08-11 / 20:48:06

De är så fina, den med blå blommor är min favorit och den syns på min blogg idag.Plus en massa mer tejp. :)


Postat av: Britta
2011-08-12 / 21:12:28

Hej!

Jag hoppas att du fått mitt svar. Min mail är omöjlig, men det brukar gå bättre om man skriver ett NYTT mail och inte svarar på det man fått.

Jag hoppas detta funkar annars blir jag ledsen. Vill så gärna ha en väska.



Mvh Britta Wagenius Nordin Vemhån


Postat av: Evasleva
URL: http://www.evaslevapysslar.blogspot.com 2011-08-13 / 12:21:00

Vilken fynd!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥