Kärlek.

 




Idag är det "den där" kärleksdagen
, dagen då man ska ge varandra massproducerade nallar eller kort.

Nu lät jag visst lite bitter... det var inte meningen. Jag gillar faktiskt dagar där man kan fira och tänka lite extra på varandra och jag gillar att ge bort presenter! Men samtidigt tror jag att den där lilla nallen kanske glöms bort lite av alla andra alla-hjärtans-dag-nallar man fått genom åren.

Därför citerar jag mig själv på saker man istället kan göra, detta skrev jag på samma dag fast för två år sedan.

"Kanske baka vaniljhjärtan tillsammans och pudra dom med florsocker, kanske bygga en snögubbe tillsammans eller varför inte gå till en automat och trycka ut en fem-kronors ring. Den på bilden ovan fick jag av Mike, gissa om jag blev glad ^-^"


Vill du såhär i sista stund köpa en personlig gåva till någon du tycker om, något som ingen annan har och som är tillverkat med kärlek så har vi 15% rabatt dagen till ära inne på Fyra Sorters Kakor.
Postat av: Mia
URL: http://www.kiiromi.se 2011-02-14 / 16:15:43

Vilket mysigt inlägg :)



Önskar dig en härlig afton!



/Mia :)


Postat av: Fiff
URL: http://fiffelochtrad.blogspot.com/ 2011-02-14 / 18:19:21

Jag tycker också det kan bli lite mycket hysteri runt en sånhär dag, det är bra att man påminns att ta hand om sina kära, men det är bättre att sprida ut det över hela året :-) Jag tycker också att det finaste är om man gör något fint tillsammans, bara piffar till dagen lite. Ett tecken liksom, inget märkvärdigt. Jag fick ett litet chokladhjärta av min man, det blev jag superglad över! Precis lagom ♥ Kram, o ha en fin kväll ♥


Postat av: Cecilia
URL: http://cottoncandycrochet.blogspot.com 2011-02-15 / 00:37:33

Fina tips :) Det firas inte så mycket alla hjärtans dag hemma hos oss, men vi har ätit choklad iallafall ^^

Tack så jättemycket för din fina kommentar i min blogg. Det är såklart speciellt att få beröm från självaste mönsterdesignern :)

Kramis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥