Fyra sorters kakor.

 

Nu är det äntligen dags att avslöja vad jag sysslat med sista tiden och som jag skrivit lite om här.

Fyra Sorters Kakor – den trevligaste lilla pyssel- & hantverksmarknaden på nätet!

Stina G, Stina B, Petra och jag bestämde oss för att slå ihop vårat gemensamma intresse för pyssel och hantverk och tillsammans öppna en webshop.

Vi kommer under året ha marknader med olika teman och först ut är en Alla Hjärtans dag-marknad som öppnar den 26:e januari och pågår fram till den sista februari.

På marknaderna kommer ni finna allt från lapptäcken, smycken och kuddfodral till virkmönster och pysselkit. Gemensamt för alla produkterna är att de kommer vara tillverkade med kärlek och omsorg av någon av oss fyra.

Redan nu kan man gå in på shopen - Fyra sorters kakor men eftersom vi inte öppnar marknaden förens om en vecka så kommer vi  publicera tjuvkik-bilder på vad butiken kommer innehålla i våran Facebook-grupp, så gå gärna med i den.

Välkommen in och titta hur det kommer se ut och lägg gärna till dig som följare på shopen via antingen Bloglovin' eller Google Reader (länkar finns inne på shopen) eller gilla Facebook-gruppen för att vara säker på att inte missa när det roliga börjar!



PS. Har du en egen webshop? Om så är fallet vill du kanske vara med i vårat shopnätverk, mer info om det finns här.
Postat av: Emma
URL: http://distorsion.blogg.se/ 2011-01-19 / 21:29:54

Va spännande! :D


Postat av: Cecilia
URL: http://cottoncandycrochet.blogspot.com 2011-01-20 / 08:53:14

Tack för din fina kommentar, jag hoppas att du hittade en ny favorit bland mina tips!

Jag läste om er lilla marknad hos Sagolikt Pyssel. Kommer absolut kika in hos er då och då!

Kram

Cecilia


Postat av: Husfrun
URL: http://villafreja.blogspot.com 2011-01-20 / 09:06:57

Men så kul. Grattis! Ska bli spännande att följa :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥