Nystart.



Jag kom av mig lite med att uppdatera bloggen nu i helgerna och det är synd eftersom jag gillar det! Så nu får det bli ändring.

Börjar året med ny design på bloggen (fast jag tjuvstartade faktiskt den 31:a). Den andra hade hängt med lääänge så jag ville ha nåt nytt. Jag gjorde mitt bästa för att försöka ändra färgerna också men jag klarar inte riktigt av att skiljas från pastellerna, haha.

Nytt är att jag har tagit bort min hemsida på stjernfall.se (eftersom jag var så dålig på att uppdatera den) och istället gjort så att om man skriver stjernfall.se så kommer man hit till bloggen. Men om man vill prenumerara på rss-flöde, bloglovin eller google reader så måste man fortfarande skriva stjernfalls.blogg.se

För att få in hemsidans funktioner på ett bra sätt här på bloggen har jag lagt till en menyrad som går horisontellt under headern (nr1 på bilden). Där kan man klicka sig vidare till shopen, mönster, tutorials m.m.

Nr2 på bilden är twitter där man kan kolla om jag skrivit något nytt, så även om det inte kommit något nytt blogginlägg när ni tittar in så kanske jag har skrivit på twitter. Lägg gärna till mig som följare på twitter om ni vill/har twitterkonto.

Nr3 på bilden är min alldelles nya facebookgrupp. Så om ni har facebook får ni hemskt gärna gilla gruppen :-)

Nr4 på bilden är också för dom som har facebook. Om ni tycker om ett inlägg jag skrivit så kan man gilla det på facebook för att dela med sig av det man gillar helt enkelt.

Om ni inte ser någon ny design/eller om det ser kontigt ut så kanske det behövs att man uppdaterar webläsaren (det gör man genom att trycka på F5). Har du gjort det och det fortfarande ser kontigt ut får du gärna tala om det för då kan det hända att det är något knasigt med html-koderna (dom lyckas alltid krångla för mig, haha).

Sådär, det var allt för nu! Heeeeej så länge ^^
Postat av: Sandra
URL: http://crochet-a-holic.blogspot.com 2011-01-03 / 13:37:31

Fin design! :)


Postat av: Petra
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/ 2011-01-03 / 15:51:07

TJusigt med ny design! Själv tänkte jag att jag ska försöka knåpa ihop en ny header till bloggen ikväll. Får se hur det går... :-)


Postat av: Anonym
2011-01-03 / 16:14:07

enda jag har att påpeka på är väl att texten är lite väl ljus för min smak, jag får svårt att läsa och måste kisa mig igenom inlägget.


Postat av: MinaStickor
URL: http://minastickor.wordpress.com 2011-01-03 / 17:21:49

Fin design, men väldigt liten text. (Blir åtminstone det på min dator)


Postat av: Camilla
URL: http://www.frokensotspyssel.blogspot.com 2011-01-03 / 20:45:32

Hej!

Din sida är jättefin, som alltid. Det är bara väldigt pyyyytteliten text som gör att man får lite ont i ögonen av att läsa. Kan du göra den liiite större.

Har gjort den där snygga grytlappen förresten, tror att jag lagt upp den på min blogg. Tack för all inspiration!



Hälsningar Camilla


Postat av: Annelie
URL: http://lyckakanvaraenton.blogspot.com 2011-01-04 / 09:56:42

Så fint! Jag ska gå med i facebookgruppen direkt. :)


Postat av: Lisa
URL: http://virkgalen.blogg.se/ 2011-01-04 / 15:55:38

det blev superfint! Trodde först att jag hade gått in på fel sida .... ;)


Postat av: Frk pyssel
URL: http://pysselmama.blogspot.com/ 2011-01-06 / 11:56:01

åh vad fint du har gjort! försöker själv att göra en ny header, men det går som vanligt, låååångsamt :-p God fortsättning!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥