Bröllopstavla.

 

 

Det var ett tag sedan jag visade upp en nya illustration här i bloggen. Då kan man ju kanske tro jag inte ritat och målat något. Men det har jag, en himla massa. Men av någon anledning är det läskigare att visa upp. Här är iaf en av sakerna jag gjort.

Den här bröllopstavlan har jag ritat på beställning och hade i baktanken att en möjlighet fanns att även andra skulle kunna beställa den när den var klar. Därför har jag nu lagt upp den i min webshop -  Stjernfalls Kiosk.

Det är en perfekt present att ge bort till bröllopsparet inramat i en fin ram. Självklart byts ju alla uppgifter ut så att det passar det aktuella paret. Om man hellre vill kan man ju bara skriva in namnen och strunta i datum/plats. Vill du se fler och större bilder så finns det i webshopen.
Postat av: Husfrun
URL: http://villafreja.blogspot.com 2011-07-08 / 13:18:49

Så otroligt fin och kreativ. Du borde illustrera barnböcker. Ha vernisage... allt möjligt :)


Postat av: Fiff
URL: http://fiffelochtrad.blogspot.com/ 2011-07-08 / 20:18:38

Ja, där är den ju! Kul att du kunde visa upp den till sist :-) Brudparet blev glada över den, så det var en perfekt present! Tacktack för att du gjorde den så fin, och efter mina önskemål! Du ÄR bäst! Kramar


Postat av: Anonym
2011-07-09 / 23:52:10

Åh gud så fin, den är ju så sockersöt så jag vill äta upp den! Gillar massor!



Du, jag brukar läsa bloggar på min mobil men har lite problem med din sida. Det går aldrig att läsa ditt senaste inlägg på mobilen då högerspalten lägger sig över halva inlägget. Vet inte varför det blir så men tänkte att du kanske ville veta det.


Postat av: Emilie Kattn
URL: http://www.vardagspyssel.com 2011-07-10 / 01:42:41

Åh, jätte söt och fin!!


Postat av: Viktoria- ♥ s t j e r n f a l l ♥
URL: http://stjernfalls.blogg.se/ 2011-07-10 / 16:09:59





Svar till Anonym:



Tack för dom snälla orden :D



Jag vet, det är himla störigt och jag vet tyvärr inte hur man fixar detta. Ska fixa det så fort jag kommer på hur men tills dess hoppas jag att det inte är för mycket bekymmer att gå in på min blogg via datorn :)


Postat av: Frk pyssel
URL: http://www.pastill.nu/ 2011-07-10 / 20:52:01

Det var jag som var anonym. Det är ytterligare en sak som strular med bloggen, men det är något jag märkt på alla .blogg.se-adresser. Om jag skriver mitt namn mm innan jag skriver meddelandet så suddas all info ut när jag sedan skickar. Jag måste först skriva meddelandet och sen info med namn osv, annars blir jag anonym, jättekonstigt!



Det är absolut inga bekymmer att kika på din blogg på datorn istället! Det gör jag så gärna så! :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥