Nyinflyttad i prylhyllan.



Jag har haft lite problem att fylla min prylhylla och därför har den haft samma invånare i typ evigheter. Jag var lite naiv och tänkte att den här katten som jag köpte för ett tag sedan säkert skulle få plats men när jag kom hem och skulle prova var den för stor. Typiskt.

Men så på Miss Juniversum hittade jag det här söta lilla rådjuret som jag visste skulle passa med hundra procents säkerhet. Så nu bor det i hyllan. Det fanns även kaniner och hundar men rådjuren var sötast tyckte jag.

I samma affär har jag förut köpt min fina rådjursplansch(skymtar bakom ugglekrukan i det länkade inlägget) av Catalina Estrada.

Haha, vilken länkfest det här inlägget blev ;-)

Postat av: Anonym
2011-07-09 / 19:17:16

En sån söting har jag med! Kunde inte motstå den när jag var inne hos Miss Juniversum.



I mitt Mint-inlägg ser man en glimt av den i prylhyllan. :)



Du som är så duktig på att virka kan väl fylla prylhyllan med söta amigurumis, virkade svampar mm... ;)



Kram


Postat av: Emilie Kattn
URL: http://www.vardagspyssel.com 2011-07-10 / 01:44:07

Gillar din prylhylla! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥