Blythe t-shirt



Det här är antagligen första och sista gången vi får se en så kallad outfitbild i den här bloggen.
Men eftersom jag hemskt gärna ville visa min Blythe t-shirt så fick jag stå ut med att "stå modell", haha.

När min mamma var i Thailand köpte hon den och tänkte först ha den själv (hur coolt är inte det, en mamma med Blythe på sin t-shirt?) men sen fick jag den. Det är lite synd att hon inte i förväg visste att jag gillade Blythe för då hade jag tvingat henne köpa lite fler ;-)

Dock tycker jag Blythe ser lite läskig ut på svart bakgrund... eller är det bara jag? Vet inte riktigt om det är näsan eller munnen som gör att det lite knasigt ut.

I övrigt så ogillar jag att ha svarta kläder, det här är nog mitt enda svarta kläderplagg förutom ett par byxor. Men för Blythe får man ju göra undantag :-P
Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel
URL: http://www.stinaglaas.blogspot.com 2011-06-17 / 12:48:21

Åh! :-)


Postat av: MinaStickor
URL: http://minastickor.wordpress.com 2011-06-21 / 23:01:29

Vilken fin :) Du är nog motsatsen till mig då, jag har i princip bara svart på mig^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥