Sova gott.

(produktbild lånad från jysk.se)


Titta ett så fint påslakanset av Catalina Estrada!
Det bästa av allt är att det är mitt :-) Jag såg setet i ett reklamblad från jysk och bestämde mig för att jag nog måste önska mig det i födelsedagspresent. Fast sen råkar det vara så att jag inte fyller år förens om en månad och erbjudandet gällde ju nu, så då var jag tvungen att köpa det nu helt enkelt.

Nu funderar jag om jag ska plåga mig själv och slå in setet i ett paket och öppna det först på min födelsedag (det är ju så kul att öppna presenter). Jag gav mig själv lite tid att klura på den frågan och passade på att tvätta påslakanet så lännge, för jag vill hursomhelst att det ska vara redo att använda när jag väl öppnar paketet (om jag inte bäddar med det redan nu dårå). Jag får fundera vidare på det dilemmat ett tag till ;-)

Här nedanför ser ni en gammal bild som ni kanske sett på min blogg tidigare. Det är min söta ugglekruka och där i bakgrunden skymtar en affisch som jag tycker om väldigt mycket och även den (precis som påslakanet) är illustrerat av just Catalina Estrada. Jag tror att jag skulle kunna fylla hela mitt hem med saker som hon gjort.


Postat av: Petra
URL: http://www.Popetotrora.blogspot.com 2011-10-27 / 22:53:14

Viktoria, sängkläderna är underbara! Du kommer sova som en prinsessa i dom! :-)


Postat av: Elisbeth
2011-10-28 / 07:01:26

Vilken underbar kruka, blev riktigt glad när jag såg den!


Postat av: Britta
2011-10-28 / 07:47:06

Lakanet och affischen var helt underbara!!!!

Jag tycker att du ska bädda i dom direkt, du kan behöva det. Och då kan du passa på att önska dig ngt annat på din födelsedag.

Kram // Britta


Postat av: Husfrun
URL: http://villafreja.blogspot.com 2011-10-28 / 08:31:06

Det är ju helt godomligt.

Jag önskar mig också!


Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel
URL: http://www.stinaglaas.blogspot.com 2011-10-28 / 09:06:55

Nejnej, jag är inte alls avundsjuk. Näpp. Nehejdå. Inte jag. Inte en chans.

Åkejrå! Lite då! ;-)

Oj, nu LÄSTE jag också. JYSK!? Oj, lite svårt att andas. Dit skulle jag ju kunna CYKLA. Hm... måste gå. Måste fundera på hur jag ska lägga fram detta för M. Hahaha!!

Kram!!


Postat av: Hanna ledhagen
URL: http://hannahrna.blogspot.com/ 2011-10-29 / 23:35:38

Hej! Vilka härliga lakan o vilken urfin uggla. Vilken himla fin ide. Kram kram


Postat av: Nea
URL: http://lillskiit.blogspot.com/ 2011-11-07 / 10:17:55

ÅÅ det där bäddsätet är så galet fint! Jag äger iaf kalendern från samma design ^-^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥