Grattiskort.

 

Idag fyller min mormor år så jag pysslade ihop ett litet kort och skickade iväg. Jag tror att jag har hakat upp mig lite på att använda gamla notblad som bakgrund och stämpla ett litet budskap med mina bokstavsstämplar. Jag har också använt mig av tårtpapper även om det inte riktigt syns på fotot.

 

Scrapmaterial är så himla dyrt tycker jag så jag försöker komma billigt undan om det går. T.ex. handlar jag det mesta av mitt scrapmaterial i Panduros outletbutik som finns här i Malmö (mycket billigare än på riktiga Panduro, även om utbudet är begränsat). Tårtpappret kostar nån tia i mataffärn och notpappret har jag köpt för en femma (för ett helt häfte) på loppis.

 

Resultatet blir inte lika proffsigt som när dom som verkligen kan scrappa gör kort men ändå. Sen jag är faktiskt nybörjare ;-)

Postat av: Fröken Pimpinett
URL: http://www.frokenpimpinett.blogspot.com 2011-12-01 / 10:19:36

Jag gillar dina "enklare" kort mycket bättre än klassiska scrapping-kort. Supertjusigt!


Postat av: Alicia
URL: http://aliciadala.blogg.se/ 2011-12-01 / 15:53:06

Jag tycker det inte ska vara så märkvärdigt. Jag tycker dina är fina! :-)<3 Besök gärna min blogg. Jag tänkte nog lägga upp lite julpyssel bilder ikväll som jag tror du skulle kanske vilja se. Kramar alicia (en bloggläsare) :-D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥